Thursday 23 November 2017

Forex Bnm


Tag Archives Bank Negara Malaysia. Forex trading er helt lovlig i vestlige land som for eksempel USA, Canada, Storbritannia og Australia I Storbritannia er forex trading regulert av Financial Services Authority FSA Et eksempel på forex meglere regulert under FSA er FXCM UK og Alpari. I Malaysia regulerer Bank Negara Malaysia BNM det finansielle systemet i Malaysia. Banker, pengevekslere og finansselskaper må derfor registreres og lisens under BNM Forex trading kommer også under jurisdiksjonen til BNM. Jeg får mange spørsmål om om forex trading er lovlig i Malaysia Jeg er ikke en advokat og jeg representerer ikke BNM eller FXPRIMUS Informasjonen gitt i denne bloggen er bare min mening basert på hva jeg ser og forstår om forex trading i Malaysia Ta alt jeg har å si med en saltkorn Til slutt er beslutningen om å handle eller ikke å handle, bare din Bruk riktig vurdering. BNM har gitt ut en liste over selskaper og nettsteder som ikke er autoriserte eller ap vist under de relevante lover og forskrifter administrert av BNM Her er den siste listen fra mai 2013. Det er noen ting jeg vil fremheve her Først er FXPRIMUS ikke på denne listen sammen med andre amerikanske, britiske og australske regulerte forex meglere slik som FXCM, Alpari og IBFX Second, Liberty Reserve og flere kjente utenlandske forex meglere er på listen. Liberty Reserve er tilsynelatende involvert i en hvitvaskingskandale med USAs regjering. Du kan lese nyheten her. BNM var klokt å sette dem på listen over nettsteder for å være forsiktig med det er åpenbart nå at BNM ble gitt en tidlig tip-off av sine kolleger fra oss angående tvilsomme aktiviteter av liberty reserve. lease lese under e-posten jeg mottok fra presidenten av fxprimus, terry thompson i fjor om banken Negara fiasco i 2012 mottok jeg e-posten fordi jeg abonnent på FXPRIMUS. FXPRIMUS offisielt fjernet fra BNM List. As du kanskje allerede vet, FXPRIMUS dukket opp i et forbrukervarsel d Ocument utstedt av Bank Negara Malaysia i juli i år Siden FXPRIMUS ikke har fysisk kontor eller nærvær i Malaysia, og fordi vi ikke tilbyr vår handelsplattform i lokal valuta, kom dette varselet som en overraskelse. Så snart jeg ble klar over Situasjonen, jeg ledet vårt team for å spørre BNM for å finne den nøyaktige årsaken og finne ut hvilke skritt som trengs for å fjerne vårt gode navn. Etter at jeg jobbet flittig med de gode ansatte ved BNM, er jeg stolt over å rapportere at det var 100 ingen feil er funnet. Som et resultat, har BNM fjernet navnet vårt fra listen. Du kan vise den oppdaterte listen ved hjelp av følgende lenke. Merk fra admin Klikk her for den oppdaterte listen. Heldigvis, på grunn av vårt rykte som ærlig og gjennomsiktig, var vi i stand til å beholde godt over 99 av våre kunder til tross for denne hendelsen Men det er min hensikt å gjenvinne den som har mistet 1 som vi verdsetter hver eneste klient og vil gjerne gjenvinne virksomheten din. Hvis du forlot FXPRIMUS som følge av denne hendelsen, og ville liker å returnere, vil vi gjerne refundere deg eventuelle kostnader ved å overføre midler fra en annen megler tilbake til FXPRIMUS eller eventuelle bankgebyrer du måtte pådra deg for å finansiere kontoen din i hele desember måned. Takk så mye for din fortsatte støtte og vi ser frem til å betjene deg godt inn i fremtiden. FXPRIMUS ble dannet i 2009, en tid da innledende kundeinnskudd var svært høy og forex svindel florerer Forex trading for privatkunder var på vei nedover på grunn av mange klager fra kunder og skruppelløse forex meglere Kort sagt, Forex brokerage scenen i Malaysia var i et varmt rot jeg vil ikke nevne navn her, men noen av de mest populære forex meglere i Malaysia var opererer på egen fri vilje mens ignorerer de lokale lovene i landet. Forex meglere misbrukte klienter Ikke bra Traders ble lurt tusenvis til hundretusener av Ringgit av disse skruppelløse forex meglere Disse forex meglere brukte alle slags triks å ta cus tomers penger ulovlig Vi har en betegnelse for denne Bucket Shop Forex Broker. FXPRIMUS ble dannet under dette turbulente og rotete miljøet for å gi ekte service til forexhandlere. Målet Å bli en pålitelig forexmegler som klienter kan stole på. For å bli folks valg , likte og utvalgt av masseflertallet For å hjelpe kunder med å tjene penger i forexmarkedet. Forex-forhandlere er masete. De vil ha MT4 med rask kjøring, de vil være i stand til å trekke penger raskt, de vil være i stand til å sette inn penger i deres handelskonto gratis, de vil ha forex megler med lav spredning, de vil ha god kundeservice, og listen fortsetter og fortsetter. Men gjett hva jeg er enig med klientene, er jeg en forex-aktør selv og jeg er masete med meglerforex meglere jeg ønsker den aller beste tjenesten fra dem. FXPRIMUS har gått langt for å vise at de er legitime, troverdige og ikke der ute for å jukse deg for pengene dine. Du ser, åpenhet er svært viktig i denne bransjen. I motsetning til noe for ex mäklare, FXPRIMUS er regulert av den høyeste finansinstitusjonen i Mauritius Se på stillbildet nedenfor for bevis. I mitt neste blogginnlegg skal jeg vise ytterligere bevis og utdybe på de tingene FXPRIMUS har gjort for å bli en av de beste forexene meglere i verden. Vær oppmerksom på at vi er en helt uavhengig IB av FXPRIMUS, og er ikke ansatt eller kontraktet av selskapet. Synspunktene og meningene som er uttrykt her, er forfatterne av denne nettsiden bloggen og gjenspeiler ikke nødvendigvis synspunkter eller meninger om FXPRIMUS Videre oppfordrer FXPRIMUS alle som åpner en konto for å overholde lovene i sitt lokale land, da slike lover kan variere fra land til land. Sjekk med lokale myndigheter for å fastslå landets regler. Rickards Strategic Intelligence Reviews. Recent Posts. What folk sier om FXPRIMUS . Jeg har vært trading med flere meglere så langt, men jeg må innrømme at FXPRIMUS er den beste av dem Thomas, Idar-Oberstein, Tyskland. Jeg er glad for at FXPRIMUS gir meg garantert at kontoen min er trygg med dem fxjuanit, manila, Filippinene. Disse gutta virkelig gjør en god jobb Så rar nei noe problem arrise med deres service iditot trader, Melbourne, Australia. Ta ut penger kveldsmat rask D, god megler Gartley, Ha Noi, Viet Nam. Relaterte videoer. Banken ønsker å informere den effektive 2. mars 2017, kapitaldekningsrammen Basel II risikovektede eiendeler og kapitaldekningsrammen for islamske banker risikovektede eiendeler Politikkdokumentet vil bli omfordelt til å inkludere reviderte krav til bruk av interne estimater for effektiv forfall i Stiftelsen Internal Rating Based Approach F-IR. For å gjøre det mulig for banken å oppfylle målene til en sentralbank, har den en omfattende juridisk kompetanse under følgende lovgivning for å regulere og overvåke det finansielle systemet. Latest Developments. Notices s samling av Malaysia og Sørøst-asiatisk kunst oppnådd siden 1962.Finansiell svindel Alert Don t være et offer Beskyt deg mot økonomiske svindel Finn ut mer om ulovlige økonomiske ordninger og hvordan unngå å bli offer. Forbrukervarsel Se listen over selskaper og nettsteder som ikke er autorisert eller godkjent av BNM og være oppmerksom på de vanlige funksjonene i ulovlige ordninger. Effektiv AML CFT-regime ville undertrykke kriminelle aktiviteter og styrke integriteten i finanssektoren ved å bidra til sikkerhet og sikkerhet i landet. Lær mer om Malaysias AML CFT-rammeverk, relevante krav og siste utvikling i AML CFT. Ringgit Newsletter RINGGIT er en felles innsats publikasjon mellom FOMCA og Bank Negara Malaysia Dette samarbeidet skaper større oppsummering i vårt arbeid for å forbedre forbrukerens bevissthet om økonomiske problemer. Denne publikasjonen er bare tilgjengelig i Bahasa Malaysia. Siste nummer Ringgit Newsletter - september 2016 PDF Ta del i Ringgit Readership Survey. Pembiayaan Mikro En bærekraftig mikrofinansiering, der deltakende finansinstitusjoner tilbyr mikrofinansieringsprodukter som er enkle, raske og praktiske for mikrovirksomheter med levedyktige bedrifter. Se også Sammenligningstabel Jadual Perbandingan Ofte stilte spørsmål Ofte stilte spørsmål Soalan Lazim. Our Initiatives. P ick din kategori. Kjære Links. Upcoming Events. Exchange Rates. Kijang Emas Prices. Malaysian Government Securities.

No comments:

Post a Comment