Friday 10 November 2017

Forex Nlp


Hjem Neuro-Lingvistisk Programmering Nøkkel til Trend Følgende Trading. Neuro-Lingvistisk Programmering Nøkkel til Trend Følgende Trading. Andrew Smith gir litt bakgrunn på hva NLP er, og hvor det kom fra. Så hva er NLP Det er en relativt ny ide, utviklet i midt på 1970-tallet av John Grinder, assisterende professor i lingvistikk ved University of California i Santa Cruz, og Richard Bandler, en matematiker og programmerer på bakgrunn av samme institusjon. For å kutte en veldig lang historie veldig kort var deres ambisiøse prosjekt for å prøve å oppdage hvorvidt fortreffelighet kunne identifiseres og kopieres eller modelleres. Deres konklusjon var at det kunne, og dette ble en sentral del av NLP. En annen relatert streng var opptatt av kommunikasjon, og om betydningen av ord i å tenke, hente og kommunisere erfaringer og ideer Dette har implikasjoner ikke bare for hvordan vi produserer, aksesserer og overfører ideer, men også for hvordan vi forstår andre. I stor grad er avhandlingen her tha t alle opplevelser har en sensorisk base, og at vi hver har preferanser for å behandle dem på en av flere måter. Noen mennesker tenker for eksempel på lyd, andre i bilder. Andre fremdeles tenker og kommuniserer ideer når det gjelder følelser. fokuserer på tittelen Neuro-Lingvistisk Programmering for et øyeblikk, det kan brytes ned som følger Neuro refererer til det neurologiske grunnlaget for vår tankegang og oppførsel, og betydningen av sansinntrykk. Lingvistisk refererer til betydningen av ord for å ordne våre tanker og atferd Programmering refererer til hvordan vi velger å organisere ideer for å få resultater. Karls Faulkner fra New Market Wizards og nylig profilert i Little Book of Trading gir mer innsikt. NLP er kort for nevro-språklig programmering. Navnet høres høyteknologisk, men det er rent beskrivende. Neuro refererer til nevrologi, nervesystemet vårt, de mentale veiene våre fem sanser tar som tillater oss å se, høre, føle, smake og lukte språklig refe rs til vår språkferdighet hvordan vi legger sammen ord og uttrykk for å uttrykke oss selv, samt hvordan vårt stille språk for bevegelse og bevegelser avslører våre stater, tankestiler og mer. Programmering, tatt fra datavitenskap, refererer til ideen om at våre tanker, følelser og handlinger er som dataprogrammer Når vi endrer disse programmene, akkurat som når vi bytter eller oppgraderer programvare, får vi umiddelbart positive endringer i ytelsen. Vi får umiddelbare forbedringer i hvordan vi tenker, føler, opptrer og lever. Folk forstår i dag at handel er teachable Men hvorfor er det så Hvorfor har menn som Donchian, Seykota, Dennis, etc vært i stand til å lære så mange Hvorfor har handelsstudenter lært så mye bare ved å studere disse mennene Hvordan kan noen lære å etterligne noen suksess for livet? mange måter disse spørsmålene blir besvart av Neuro-Lingvistiske Programmering NLP og menn som Charles Faulkner. Charles Faulkner er en lærer innen Neuro-språklig programmering NLP Han er en ekspert i å søke NLP til handel og ble opprinnelig profilert i The New Market Wizards Charles har denne egenskapen for å kunne se gjennom skogen til essensen av mange problemer. Bunnlinjen Han er verdig å søke etter din egen økte utdanning. Trend Følgende Produkter. Michael Covel Trend Følgende produkter.1996-17 Trend Følgende Alle Rettigheter Reservert Kontakt. Følgende, TurtleTrader, er varemerker for tjenestemerker av Trend Følgende Andre varemerker og servicemerker som vises på Trend Følgende nettverk av nettsteder kan eies av Trend Følgende eller ved andre parter, inkludert tredjeparter som ikke er tilknyttet Trend Following. Artikler og informasjon om Trend Følgende nettverk av nettsteder må ikke kopieres, skrives ut eller omfordeles uten skriftlig tillatelse fra Michael Covel og Trend. Men skriftlig tillatelse er enkelt og typisk gitt. Formålet med dette nettstedet er å oppmuntre til fri utveksling av ideer på tvers av investeringer, risiko, økonomi, psykologi ogy, menneskelig oppførsel, entreprenørskap og innovasjon Hele innholdet på dette nettstedet er basert på Michael Covels meninger, med mindre annet er angitt. Individuelle artikler er basert på de respektive forfatterens meninger, som kan beholde opphavsrett som nevnt. Informasjonen på denne nettsiden er ment som en deling av kunnskap og informasjon fra forskning og erfaring fra Michael Covel og hans samfunn. Informasjonen som er inkludert heri, er ikke utformet for å bli brukt som en invitasjon til investering med noen rådgiver profilert. Alle data på dette nettstedet er direkte fra CFTC, SEC , Yahoo Finance, Google og opplysningsdokumenter av ledere som er nevnt her. Vi antar at alle data skal være nøyaktige, men påtar seg intet ansvar for feil, utelatelser eller skrivefeil fra kilder. Tendenser Følgende markeder og selger ulike investeringsforsknings - og investeringsinformasjonsprodukter. Lesere er utelukkende ansvarlig for utvalg av aksjer, valutaer, opsjoner, råvarer, terminkontrakter, strategier , og overvåking av sine meglerkontoer Trend Følgende, dets datterselskaper, ansatte og agenter ikke søker eller utfører handler eller gir investeringsrådgivning, og er ikke registrert som meglere eller rådgivere med noen føderale eller statslige byråer. Les vår fulle ansvarsfraskrivelse. Se Michael Covel s film nå Den eneste trenden følgende dokumentar. NLP Trading Psychology. NLP Trading Psychology. Den viktigste leksjonen i handel er Master Your Mindset. Jeg vet det dumme da jeg sa, Master tankegangen din og du lurer på hvordan hjelper dette meg til å bli en bedre handelsmann . Sannheten om handel er hva du tenker på deg selv og kontroller tankene dine vil avgjøre deg som Trader eller Gambler. Daily Trading Report Master tankegangen din er viktigste delen av trading rutine. Hva er NLP Trading Psychology. NLP står for Neuro-språklige programmering, den måten vi ser og oppfatter følelser, følelser og erfaringer vi har gjennom våre 5 sanser. Mer informasjon om NLP. Hva du tenker på din handel og beslutning Å gjøre gjennom dine tidligere erfaringer vil få stor innflytelse på hvor mye penger du vil gjøre. Når vi handler, har vi alle slags følelser og følelser gjennom våre tanker, hvis vi ikke behersker selvkontroll gjennom NPL handelspsykologi, vi vil mislykkes som handelsmann. NPL-handel vil hjelpe deg med å bli en profesjonell handelsmann, vinne flere handler, fri fra å sitte foran datamaskinen og mest av alt mer glad. Fra dag, før du begynner å handle, ikke la følelsesmessige kontroller og rot i tankene dine, du trenger å etablere sinnstilstanden, slik at du kan bli mer lykkeligere handelsmann og bryte bort fra å gjøre feil. En NLP Forex trading gjør at du kan stabilisere sinnstilstanden, slik at du kan møte et hvilket som helst marked fri for frustrasjon og vrangforestillinger som du vil mislykkes og skremme for å kutte kort fortjeneste og la posisjonen løpe for å miste pips. NLP Trading psykologi vil hjelpe deg med å bli mer vellykket handelsmann Period. Control dine følelser, følg dine handelsregler er den eneste mest grunnleggende p sychologi du har mest når du handler. Ikke handler når du er frustrert, når du er sint, opprørt eller spark deg selv når du savner en stor bevegelse, sier jeg ikke, du burde ikke ha noen følelser. NLP Handelspsykologi vil hjelpe deg med å bli mer trygg og eliminere indre frykt for at du forholder deg til dine tidligere negative erfaringer, for eksempel å forlenge en taper posisjon og kutte profitt shorts. Det vil alltid være handler, dine tidligere erfaringer vil ikke bestemme din suksess, din fremtidige planlegging for neste handel vil hjelpe deg bli en bedre handelsmann. Det eneste som påvirker din handel er reglene for systemet du handler, følger med selvdisiplin. Det er det. Din siste handel, dine negative følelser, problemer du hadde på jobb, familieproblemer, ingen av det kan alt som betyr noe er din sinnstilstand og dagens marked foran deg akkurat nå. 1 Opprettholde dine positive mentale stater når du handler, ikke la følelser ødelegge handelen din 2 Bare fokus på dine handelsregler, følg reglene. Vær ansvarlig for enhver handling du gjør. Tross alt handler handelen om hvordan du analyserer markedet, etter Din handelsplan 3 Vær glad for hva du får, ikke over komplisere ting Bare vær glad når du er i vinnende posisjon og forhindrer at markedet tar fortjenesten ditt bort. Opplæring ved å bruke Neuro-Lingvistisk Programmering. Jason Pyles Du lytter til Trader s Podcast Dette er Episode 140 Under dette showet vil du høre Rob Booker snakke med Scott Hines, en 14 år gammel veteranhandler fra Down Under, som bruker nevro-språklig programmering, eller NLP for å hjelpe ham med sin handel. Det er flotte ting. Scott Hines Ok, Rob, hvordan har du det? Rob Booker God Hva skjer i Australia. Scott Hines Man, det er natt, så ikke mye. Det er ganske stille her, faktisk. Rob Booker For våre lyttere, minne oss om hvor du bor i Australia. Scott Hines Jeg bor i midten del av brønnen, hvordan forklarer du det Hvordan forklarer du det riktig Jeg bor helt oppe i Victoria, så ut i boonhullene, i utgangspunktet i midten av ingensteds. Rob Booker Så i den sørlige delen av Australia, mot den vestlige delen av landet Ville det være riktig. Scott Hines Ja, det vil være riktig. Ja. Rob Booker Og i boonen doggies Jason, er du kjent med boon doggies. Jason Pyles Jeg har vært der, Rob Booker, en noen ganger. Rob Booker Jeg har vært der i forrige uke eller så Scott, hvor lenge har du vært trading. Scott Hines Om 13 eller 14 år nå. Rob Booker Åh, jeg har kjent deg, men jeg visste ikke det det var så lenge. Scott Hines Ja, ja, ganske lang tid, ikke heltid. Åpenbart har jeg gjort noen andre ting på forskjellige tidspunkter, så jeg har ikke vært trading heltid hele tiden, men jeg har handlet fullt på for omtrent de siste kanskje to eller tre år. Rob Booker Okay Og du lever i interessante omstendigheter, og jeg vil ikke uttrykke det feil, men fortell oss litt om hvordan du bor. Ikke bare hvor du bor. Scott Hines I hvilken henseende. Rob Booker Vel, du har en unik livsstil ved at du kjøler huset ditt med et betonggulv, for eksempel. Scott Hines Ja, yeah. Rob Booker Og du er en biavler, for eksempel. Scott Hines Absolutt Vi lever litt annerledes, jeg antar Vi liker å leve ganske bærekraftig. Det betyr egentlig, vi liker å ha så liten innvirkning som mulig på miljøet. Vi re absolutt ikke hippies eller noe sånt, men på samme måte er vi bare interessert i å være kloge på hvordan vi lever det er sannsynligvis den mest nøyaktige måten å beskrive den på. Rob Booker Du vokser litt av din egen mat, riktig. Scott Hines Absolutt, ja, vi vokser sannsynligvis jeg sier om lag 80 av maten, noe som er veldig bra, og vi har bare det jeg ville si en ganske vanlig størrelse blokk, boligblokk i Australia, så vi har absolutt ikke hektar og hektar av land. NEXT SIDE Hva er Neuro-Lingvistisk Programmering. Rob B ogsåer Det er interessant for meg å høre deg si det fordi jeg ikke hadde anelse om at du kunne høste nesten 80 av det du bruker, fordi jeg har sett bilder av huset ditt, som forhåpentligvis kan dele med lytterne, og det gjør det ikke Det ser ut til å være stort nok til å opprettholde et lite barns matbehov, enn si Hvordan gjør du det Du kan dyrke grønnsaker og frukt og hva du skal gjøre. Scott Hines Grønnsaker, jeg mener at vi kan gå 100 hvis vi virkelig ønsket å vokse ting som poteter og alt det slags ting, men egentlig det er ikke noe jeg mener, de er så billige, hvorfor plager du vet hva jeg sier Vi vokser bare så mye som mulig, det antar jeg ting vi liker det vi ikke kan kjøpe i butikken på slutten av dagen Det vi egentlig gjør er å ha hevet hagesenger og gå på nøtter, og bare plante alt det vi vil spise Du må holde deg ganske tett øye med hva du gjør Det er litt som handel i den forbindelse Du må planlegge avlingene Se, det er ganske enkelt, jeg tynn jeg kan gjøre det hvis de legger litt tid og litt tankegang i Det er ikke rakettvitenskap. Rob Booker Det virker som raketvitenskap for meg, for å leve bærekraftig, men det virker også for meg å være veldig tiltalende Jason, føler du på samme måte, eller tror du at det er bedre bor i nærheten av en matbutikk. Jason Pyles Vel, jeg hater å bekjenne dette, Rob Booker, men jeg liker Cap n Crunch og ting som det, så det er s forferdelig, men ja, min kone er virkelig inn i det, og jeg trenger å være mer inn i det. Du har inspirert meg med juicing din også. Rob. Rob Booker Å, takk For de av dere som lytter til podcasten fra utenfor United Stater, Cap n Crunch er i hovedsak giftig avfallsmateriale blandet med raffinert sukker og plassert i en kornskål og konsumert med melk som en morgenbehandler for små barn og Jason Pyles, og produsenten Vår produsent drives av Cap n Crunch Scott, som sa litt om dine levearrangementer, som jeg synes å være, de er inspirerende for å si det minst når jeg ser på bilder av hjemmet ditt, er jeg virkelig inspirert av din evne til å konsumere mindre og gjøre et mindre fotavtrykk på miljøet mens du bor komfortabelt. Nå vil jeg snakke om din handel. Du og jeg hadde en samtale to eller tre uker siden. Scott Hines Absolutt, ja. Rob Booker Og under denne samtalen nevnte du at du hadde, og jeg skal prøve å uttrykke dette riktig, men hvis jeg tar feil, vær så snill å korrigere meg at du har brukt neuro - språklige programmeringsteknikker, eller har du hatt noen eksponering for det med hensyn til din handel. Kan du kanskje forklare, før jeg har fått alt det galt, hva er nevro-språklig programmering, til å begynne med. Scott Hines Ja, definitivt Se, det er ganske fancy ord som i utgangspunktet betyr nevro-lingvistisk programmering. Det er selvsagt den første delen nevro det handler om å behandle opplevelsen, som hverdagen eller opplevelsene gjennom våre sanser, som du vet hva de er og vi trenger ikke å gå th grov som språklig er åpenbart bare det språket vi bruker, noe som gir vår erfaring mening Det kan være som tonehøyder, lyder, følelser, lukter, selvprat alle slags ting Programmering er den siste delen, og det er i hovedsak hvordan vi kommuniserer med oss ​​selv, så det er sannsynligvis den korte tingen hva det er bra for, egentlig, det kan hjelpe deg med å bli mer vellykket. Det kan hjelpe deg å påvirke dine følelsesmessige og psykologiske tilstander, og det er veldig viktig med hensyn til handel. kan også erstatte dine negative oppføringer med mer positive, eller mer positive vaner, for eksempel. Selvfølgelig, en annen massiv en som er massiv for handel. Se, det kan gjøre en hel rekke ting. Det er litt som hvordan passer du en elefant i en boks med hensyn til NLP Du kan t Det er for stort Vi kunne snakke om NLP de neste tre dagene. Det er et så stort, massivt emne, så vi må kanskje fokusere på et bestemt område, antar jeg. NEKT SIDE Måter å bruke NLP i Trading. Rob Booker OK, jeg vil hjelpe med det. Forresten sitter jeg på parkeringsplassen for en Whole Foods Supermarked, som er et helt naturlig, semi-organisk dagligvaremarked i USA, jeg kunne bo her i tre dager hvis du vil snakke om det så lenge. Scott Hines Vel, vi kunne Vi kunne definitivt snakke om det så lenge. Det ville ikke bry meg, men ja. Rob Booker La meg gi deg et eksempel jeg snakket med en handler nylig og dette er et typisk problem, og det ser ut til å komme opp mer og mer når jeg reiser over hele landet jeg snakket med en handelsmann som kjemper kraftig med frykt hver gang en handel går i fortjeneste, mens de vet at de skal holde på for et profittmål som de planla opprinnelig. De befinner seg spennende på forskjellige punkter langs veien når de ser noe som skremmer dem eller skremmer dem, eller bekymrer dem om at noe har gått galt og at det vil vende seg mot dem. Er NLP gjeldende eller effektive, etter din mening i å hjelpe en næringsdrivende som sliter med det slags hinder. Scott Hines Absolut Yeah Absolutt mener jeg at du kan eliminere dette mønsteret, egentlig mener jeg, eller du kan skrive om dette mønsteret, eller du kan slå det på hodet, mener jeg, fyren har sannsynligvis tonn ankre som for å forklare fort et anker er noe du, vel, det er et anker Det er noe du ser noe, eller du hører noe, eller du lukter noe, eller du smaker noe, eller noen ser på deg en bestemt måte eller sier noe, og bam, du går til et sted du vil være eller vil du ikke være. Vet du hva jeg mener. Rob Booker Right Det er fysisk eller sensorisk inngang som er en katalysator for en slags automatisk eller instinktiv reaksjon. Scott Hines Ja, akkurat Vi har mønstre for alt Vi har mønstre for hvordan vi våkner, hvordan vi handler, hvordan vi forteller, hvordan vi går i dvale, hvordan vi faller inn kjærlighet jeg mener, vi har mønstre for alt Vet du hva jeg mener. Rob Booker Så, sier du, la oss ta dette, dette er veldig bra. Scott Sier du at det er mulig at denne personen som blir skremt når de ser ting på skjermen relatert til sin handel. Sier du at det er mulige ankre, eller fysisk eller sensorisk stimuli som denne personen opplever. Skott Hines Oh, absolutely. Rob Booker Det kan muligens føre til at dette skjer. Scott Hines Ja Uten tvil, Rob Det er ganske enkelt å endre når du vet hva de ting er Vet du hva jeg mener Det er vanskelig å gjøre det uten å faktisk snakke med den personen og komme inn i hodet. Vet du hva jeg mener, mener jeg, for eksempel. Rob Booker Ja, gi meg et eksempel For et eksempel. Scott Hines Vel, for eksempel, antar jeg en øvelse for å endre en bestemt oppførsel Jeg jobbet med noen nylig, som hadde et problem med offentlige taler, akkurat jeg spurte dem i utgangspunktet, jeg fremkalte hans skript for hva som gikk gjennom hodet hans, og egentlig denne personen vask han hadde et problem å snakke i offentligheten, og sekvensen av mentale handlinger som gikk gjennom hodet hans, så han publikum. Han trodde at de stirret på ham. Han hørte dem kritisere ham. Han følte spente og sommerfuglfornemmelser i magen, for eksempel ringte han det følelsesfrykt Som et resultat, følte han frykt Nå, gjennom ulike teknikker, som det er mange teknikker i NLP mener jeg, det er tre dagers diskusjonen. Vi hjalp ham i utgangspunktet om å skrive om det lille skriptet. Det gikk i utgangspunktet vi fikk ham til å se publikum Vi fikk ham til å forestille seg at de smilte på ham, høre dem gi ham ord med oppmuntring, for eksempel. Vi ønsket at han skulle føle seg spent og ha sommerfugler i magen, men vi ønsket at han skulle ringe den spenningen i stedet for frykt. en Anchor. Rob Booker Det høres ut som om du skriver om noen av fortolkningene av den sensoriske og fysiske innspillingen, eller du gjenskaper helt nye, sensoriske og fysiske innspill og deretter skriver en tolkning for det også. cott Hines Foreninger Absolutt Tingen med livet, og det er så vanskelig å ikke forenes Jeg mener, du blir stadig bombardert med ting Det er veldig enkelt å gjøre feil forening om noe Det er langt vanskeligere å gjøre den rette foreningen ofte fordi du Jeg har så mye data som kommer hele tiden, at hjernen din bare jobber for å slette ting som det synes er irrelevant, og det er saken som det synes er irrelevant, ikke nødvendigvis det du synes er irrelevant eller ikke nødvendigvis hva du vil ha det å tenke er relevant Det kan være en kamp til tider Det kan være en kamp, ​​definitivt. Rob Booker Hvordan kan noen få mer informasjon om NLP Hvor Så, noen lytter til podcasten, jeg har det NLP er, i hvert fall delvis, omskrivningen av fortolkningene vi gjør om den sensoriske og fysiske innspillingen vi mottar fra verden, eller det er rekreasjonen av den sensoriske og fysiske innspillingen som skal tolkes for suksess. La oss bare gi et annet eksempel før vi går ned tha Jeg har et anker hele mitt, vel, ikke hele mitt liv, men jeg leste en bok om NLP da jeg var 13 år gammel, jeg skjønte ikke alt. Det virket litt over hodet mitt, jeg leste i dette bok at jeg kunne tildele noe, som om jeg kunne klemme tommelen eller tørke pannen min, eller trekke et hår ut av hodet mitt, eller jeg kunne knytte en slags fysisk ting som jeg kunne gjøre med meg selv, og jeg kunne knytte det til en stat i sinnet ønsket jeg å knytte det med absolutt spenning og bare ren glede. Hver gang jeg fant meg selv, over det neste høres dette galskapet de neste tre årene hver gang jeg fant meg selv leende hysterisk med vennene mine. Du vet når du er en tenåring, og du gråter bare og du ler så hardt, og du ruller bare, og vennene dine og du har bare den mest fantastiske tiden jeg ville gjøre denne fysiske klemmen. Jeg m ikke skal fortelle deg hva det er. Det er som Min lille ting jeg ville gjøre det nå, hvis jeg bare skal snakke, eller hvis jeg bare skal gjøre det Meting om hvilken jeg er nervøs, vil jeg fortsatt gå tilbake til det, og staten min endres umiddelbart når jeg gjør det. Det er som å lure din fysiologiske vesen å huske hva det er å være i en bestemt sinnstilstand, som egentlig er, Virkelig effektiv for en situasjon som du befinner deg i. Scott Hines Du har skapt et positivt anker der Det er akkurat det det handler om Jeg mener det er ikke så vanskelig, virkelig Du må bare være utrolig, jeg antar at du må være intenst om det Hvis du vil knytte noe, vel, faktisk, trenger du sannsynligvis ikke å være så intens på det, fordi hvis du gjør noe ofte nok, spiller det ingen rolle hvor intens du er, du skal danne en forening eller du skal skape et anker med det Vet du hva jeg mener Så du kan jamme fingeren i døren hver gang du lukker døren. Snart vil du ikke åpne døren eller lukke døren fordi du vet Du kommer til å jamme fingeren i døren, helt Helt ikke relatert til tra men det er vanskelig å sette ankre på. Jeg mener at jeg har en selv som jeg også gjør. Jeg har et par ankre som jeg bruker en, vel en jeg skal fortelle deg om en annen gang, det er knyttet til dating, og det er ganske morsomt, men det setter deg i utgangspunktet i en positiv ramme og får resultater. Rob Booker Jeg er nå sikker på at hver mannlig lytter til podcasten har glemt alt det vi nettopp sa og vil at du skal snakke om det. NEXT SIDE Slik bruker du Anker. Scott Hines Probably. Rob Booker Men vi kommer ikke til å gjøre det. Scott Hines Vi ser ikke, et annet anker, et annet positivt anker som jeg sa kommer åpenbart inn for å handle hver dag åpenbart, en av de tingene jeg gjør, er jeg i utgangspunktet jeg pleide å føle litt spenning, tror jeg, i min solar plexus Det er nok den enkleste måten å beskrive det på, jeg følte at det var det jeg vet ikke om denne typen følelse, hvor nå har jeg skapt dette ankeret hvor jeg i utgangspunktet kommer inn, jeg står opp, legger meg i toppetall, så jeg legger meg selv i a, du vet at jeg står som jeg er ustoppelig, som Hulk, i utgangspunktet, vet du, og jeg vet ganske godt, du vet, trykk på brystet, trykk på min solar plexus og smekk fingrene mine ut Ok, så jeg stiger faktisk opp ville du tro det, og hva det gjør, er det blir kvitt den nervøse energien nå må jeg bare gjøre det en gang, og jeg m på et bra sted I hovedsak var det jeg var å avbilde for å lage det ankeret, det er s hvor all den nervøse energien er, er jeg i utgangspunktet hver gang jeg trykker på at jeg egentlig legger det i hendene mine, og så smelter jeg det bort Høyre Det høres rart, men det virker faktisk. Rob Booker For å gi et visst perspektiv her, vil jeg si to ting Jeg har hatt en liten krise for å delta i denne morgenen før podcasten, og jeg satt på parkeringsplassen i en matbutikk, og det var noen ting som gikk veldig galt veldig fort, og jeg trodde, Åh, jeg er i trøbbel Du vet Det er så interessant at vi har denne samtalen denne dagen, fordi jeg gjorde det lille ankeret ting, og jeg fant meg selv, men jeg mager det eller hva som helst, men jeg er bare glad for å snakke med deg. Jeg har fortsatt de andre problemene jeg har til å jobbe gjennom i løpet av en liten stund, men jeg var i stand til å komme igjennom denne tingen som er viktig for meg. Nummer to, hver gang jeg noen gang har hørt en bestemt sang hvis jeg noen gang hører sangen, er det sang av REO Speedwagon og det er fra 1984 eller hva jeg hører den sangen, som jeg ikke har hørt inn, jeg kan ikke bekjempe denne følelsen lenger, den sangen jeg husker hvert eneste øyeblikk med å danse med Carrie Fowers da jeg var i åttende klasse på ungdomsdansdansen på rulleskøytebanen, og jeg kan huske hva hun luktet som deg vet alt og det er et anker Det får deg til å føle en bestemt måte Når du føler deg en bestemt måte, er du mer sannsynlig å handle på en bestemt måte i samsvar med disse følelsene. NLP er denne måten å programmere mer på hva jeg vil kalle produktive måter å tenke på og føler for å komme gjennom de tingene som er viktigst for deg i deg r liv La oss gå tilbake til den tanken, fordi jeg er sikker på at nå lytterne til podcasten tenker, hvor går jeg, Scott, for å lære mer om dette Har du skrevet noe om dette med hensyn til handel, eller er det en bok som du kan anbefale. Scott Hines Se, jeg jobber for tiden på noen få ting, så ja jeg er i ferd med å skrive noe Du kan gå over til, nå må du sjekke dette nettstedet, Rob It s med hensyn til hva vi hadde en prat om de andre ukene Det er FatBeeTrader Det er litt quirky. NEXT PAGE Finn ut mer om NLP. Rob Booker Så hva er det. Rob Booker Spell det ut for oss. Rob Booker Oh , Jeg elsker dette allerede. Scott Hines Yep, så FatBeeTrader I utgangspunktet kan de bare legge inn detaljene, og når jeg har det ut, skal jeg skyte det ut til dem. Jeg m faktisk tenker at jeg vil nok gjøre noen øvelser der vi kan gjøre noe som noen få NLP ting som jeg kan registrere og kanskje skyte ut til folk, hvor de faktisk kan da bruk det og bruk det for mer suksess i trading. Rob Booker Du vet hva vi kan skynde deg for å få det gjort, slik at når denne podcast-episoden er klar, kan handelsfolk gå rett fra Traders klikke på der borte, og selv om det s bare en ting de kunne laste ned Jeg m nå bokmerke dette nettstedet Jeg kan ikke vente å se det Jason, hva tror du. Jason Pyles Jeg er veldig interessert i dette Dette høres veldig nyttig seriøst. Scott Hines Absolutt Det er mange andre bøker Det er mange andre bøker som de kan sjekke ut i mellomtiden. Se, alt som Bandler eller Grinder, som er de opprinnelige grunnleggerne av NLP. Noen av disse tingene er litt eksentriske, men du vet, ja Frosker til Princes er en god bok de kunne sjekke ut. Rob Booker Åh, egentlig, jeg har aldri hørt om det. Scott Hines Ja, det er ganske bra. Rob Booker Ok, vi skal sjekke dem ut Scott, jeg setter pris på at du blir veldig sent, midt på natten , å snakke med oss. Scott Hines Ingen bekymringer Det er ganske l spiste her Det er to om morgenen eller noe. Scott Hines Faktisk er det tre kvart til tre. Rob Booker Og det er Jason Pyles, produsenten Jason, takk for at du tok opp denne spektakulært interessante episoden. Jason Pyles Min fornøyelse. Rob Booker På vegne av min gode venn, Scott Hines i Australia, lytter du til Traders Podcast. For flere podcaster fra Rob Booker, besøk Du kan også følge ham på Twitter traderspodcast. Editors s Note Fra begynnelsen med dette problemet, vil vi gjerne forlenges En varm velkomst til veteranhandleren Rob Booker, som vil gi nyttige, innsiktige og underholdende intervjuer med topphandlere på gledene og utfordringene ved trading. Please aktiver JavaScript for å se kommentarene drevet av Disqus.

No comments:

Post a Comment