Monday 27 November 2017

Profitunity Trading System Nedlasting


Slideshare bruker informasjonskapsler for å forbedre funksjonalitet og ytelse, og for å gi deg relevant annonsering. Hvis du fortsetter å surfe på nettstedet, godtar du bruken av informasjonskapsler på denne nettsiden. Se vår brukeravtale og personvernregler. Slideshare bruker informasjonskapsler for å forbedre funksjonalitet og ytelse, og for å gi deg relevant annonsering. Hvis du fortsetter å surfe på nettstedet, godtar du bruken av informasjonskapsler på denne nettsiden. Se vår personvernerklæring og brukeravtale for detaljer. Utforsk alle favorittemner i SlideShare-appen Få SlideShare-appen til å lagre for senere, selv frakoblet Fortsett til mobilnettstedet Opplastingsinnlogging Registrering Dobbeltklikk for å zoome ut profitt Del denne SlideShare LinkedIn Corporation kopi 2017Bill Williams 8211 Profitity Home Study Course Produktbeskrivelse Bill Williams 8211 Profit Hjem Studiekurs Profitability Hjem Studiekurs Den Profitability Home Study Program gir et omfattende studieopplegg opprettet for å hjelpe deg med å lykkes med handel aksjer, obligasjoner, futures og Forex markeder i dagens markeder. The Profitunity trading kurset inkluderer den grunnleggende trading metologi som for tiden brukes av Bill Williams, som inkluderer leksjoner om å mestre alligator trading indikator, implementere trading Fractals, Super AO, og Bullish og Bearish Divergent Bars. The Profitunity-kurset er fylt med godt undersøkt, stimulerende studiemateriell og vår tidsraffinerte handelsmetode, som raskt får deg på vei til handelssuksess. Alle versjoner av Home Study Course inkluderer Profitivity Videos og Wiseman Indicators. Vår kombinasjon av studiehåndbøker, daglig DVD-videoinstruksjon, tipsark, handelspartnere, handelsordliste og Profitunity8217s psykologiske treningsverktøy gir deg en multidimensjonell opplæringsopplevelse som også lar deg jobbe i ditt eget tempo. Profit Home Study Course Online Version Profitability Home Study Online versjon inneholder alle elementene i den trykte versjonen av vår Home Study kurs, med unntak av at enkelte elementer av kurset kommer til deg i elektronisk form og er listet opp nedenfor. Denne versjonen inneholder Wiseman-indikatorene for våre partnerplattformer, Profitunity Video Lessons på DVD, digitale PDF-versjoner av Video Study Guide og opplæringshåndbok, Autogenic Training Mp3s, Wiseman Traders Tips Sheets, Trading Pads Vår kombinasjon av Study Manuals, Daily DVD video instruksjon, tips ark, handelspartnere og proprietære psykologiske treningsverktøy, gir deg en flerdimensjonal pedagogisk opplevelse. Profit Review Profitunity selger kaos teori. Dessverre har hverken Bill Williams eller Justine Williams noen gang vært i stand til å vise en verifiserbar, vinnende oversikt over handel. Bill Williams har solgt bøker og kurs siden 1980-tallet, han er en virkelig hyggelig person, som ikke bør gi investeringsråd. Justine Williams, driver nå forretningen med å selge Chaos Theory, men hun har ingen spor av handelssuksess. Og er uvillig til å produsere en track record som legitimerer anvendelsen av Chaos Theory til finansielle markeder. Brukerrangering 2.67 (3 stemmer) Kommentarer Rangering 0 (0 omtaler) Fordeler: Eier av firma virkelig tror på sitt produkt. Er en fin person. Cons: Eier av selskap har aldri vært i stand til å gjøre en kronehandel med sitt produkt, Chaos Theory. Ingen spor av suksess. Læringsmateriell er svært subjektive, forvirrende, kan ikke kvantifiseres, mangler klar definisjon. Takk for at du leser today8217s gjennomgang av Profitunity Profitunity er et handelsopplæringsnettsted opprinnelig grunnlagt av Bill Williams, en lang handelspedagog som går tilbake til 19808217-tallet. Bill Williams er nå 84 år gammel og pensjonert. Admittedly, jeg har et mykt sted for Bill. For omtrent 20 år siden møtte jeg Bill og hadde en hyggelig samtale med ham. Han er en komplett og total gentleman. Snill og mykhjertet, kreativ og artikulert, og en fantastisk offentlig høyttaler. Det ser ut til at Bill overlevert handelsutdannelsesvirksomheten til sin datter, en gang i begynnelsen av 20008217-tallet. Bill har utgitt flere bøker om bruk av kaosteori mot finansmarkeder. Hvis du er nysgjerrig, har følgende Amazon-side en komplett liste. samt flere videoer fra Bill snakker om markedene. I tillegg til å skrive flere bøker knyttet til kaosteori og finansielle markeder, er Bill også litt av en sosialaktivist. I 19708217 jobbet Bill på personalet til Florida Governor Bob Graham. Bill8217s 8220thing8221 er kaosteori. Han mener at Chaos stadig setter seg inn i finansielle markeder. Og at disse kaotiske mønstrene kan brukes til å forutsi fremtiden. Siden Bill Williams ikke lenger er en aktiv handelsmann, og har ingen oversikt over tidligere handelssuksesser som er oppført på nettstedet, er dette litt vanskelig å skrive om. Virksomheten administreres nå aktivt av datteren Justine, og siden hun ikke har noen track record, og ikke er villig til å publisere en track record, er mye av denne anmeldelsen basert på min personlige mening om kaosteori. Hva er Profitunity selling Profitunity har flere hjemme studieprodukter: en Independent Home Study Course på 1,995, og en profesjonell Home Study Course på 2.495. Forskjellen mellom de to ser ut til å være bare ekstra personlig veiledning direkte fra Justine. I tillegg til hjemmekursene er det et 90 minutters video kurs på Elliot Wave Theory for 495. Anti-stress øvelser 100, og et årlig abonnement på Justin8217s månedlige tolkning av finansmarkedene på 600. Trading Schools nå ut til Justine og forespurt en oversikt over handelsprestasjoner, og eller en oversikt over månedsabonnementstjenesten. Justine nektet imidlertid å gi noen form for verifiserbar track record. I stedet tilbød hun kundetilfredshet fra personer som tilsynelatende hadde skrevet til henne og hadde beskrevet en positiv opplevelse. Justine tilbyr også personlig coaching for 1000 per måned. Ingen spor av suksess Som lesere av handelsskoler er allerede klar over, er jeg en ekte stickler om en track record. Hvis en handelsopplærer tilbyr en indikator, vil bøker, hjemme studiekurs eller handelssystemer8230 jeg se en track record. Ikke nødvendigvis en stor eller en lang track record. Men jeg vil se at handelspedagogen faktisk bruker sine metoder til markedene. Er de villige til å risikere sin egen kapital, kan de vise at verktøyene blir brukt til å generere handelsvinster. Dessverre har Justine ingen track record. Eller hun er ikke villig til å avsløre om hun er jevn handel. Det samme gjelder Bill, så mye som jeg personlig liker Bill Williams, det eneste som betyr noe er om det noen gang har vært i stand til å generere faktisk fortjeneste med kaosteori. Hva vet jeg om Chaos Theory Ikke mye. For mange år siden kjøpte jeg Bill8217s opprinnelige bok, Trading Chaos. Imidlertid fant jeg materialet veldig subjektivt. Boken er fylt med velvalgte eksempler på hva som skjedde etter at et 8220chaos2222 mønster dukket opp. Men siden det ikke er mulig å definere kaosteori i en klart definert datakode, er det ikke mulig å teste teoriene om historiske data. Igjen, med noe så subjektiv, er den eneste mulige måten å bruke verdi på materialet på å måle handelss suksessene til regningen og Justine. Dessverre eksisterer ingen. Online omdømme og 8220Holistic Approach8221 Profitunity, som alle langvarige handelspedagoger, har noen få ting og gjemmninger om sitt rykte. Spesielt sendte en person en klage på Ripoff Report som ikke var veldig flattering8230 Vel etter at de kjøpte kurset deres, må jeg si at de er en komplett SCAM8230, det er ikke noe nyttig i hele kurset. Hele oppgaven er at deres 8220alligator8221 (som ikke er noe mer enn noen få kombinert bevegelige gjennomsnitt) 8220 leder markedet8221 og gir forhandlere en utrolig kant. De gikk selv så langt i en av DVDene for å hevde at deres system var 8220back testet på super datamaskiner og vist seg å være 99,6 accurate82218230 som jeg umiddelbart gikk 8220hå herre, dette er en fraud8221. For alle dere der ute, prøver å investere. INGEN er noensinne 99,6 nøyaktig. mest vinnende handelsmenn er bare 85 nøyaktige på best8230 99,6 er helt umulig over en lengre periode. De hevdet at de brukte 8220år data82218230 som igjen jeg hevder ingen vei. Jeg personlig testet deres teori igjen. Som bruker fraktal geometri. Fractals er ikke noe nytt for handel, og det er derfor jeg trodde dette kurset kan være på noe. Men deres bruk av fraktaler er latterlig, og deres kombinasjon av alligatoren og fraktaler er en komplett spøk. Jeg testet tilbake med sine 8220ideal8221 oppsett og å si at det ikke var hvor nær 99.6 nøyaktig er en underdrivelse. Jeg ville vært fornøyd med 90 eller 858230, men det var mindre enn 44 nøyaktig. Og deres pengeforvaltning hadde mindre vinnere og større tapere. Bunnlinjen er at fraktaler kan ha verdi hvis de brukes riktig. Flytte gjennomsnitt Har verdi hvis brukt riktig. Money Management er ekstremt nyttig hvis det gjøres riktig8230 problemet er at dette Profitability-kurset ikke gjør noe av dem properly8230 Spar pengene dine gå et annet sted. Profitunity reagerte på den negative vurderingen sint og beskrev Ripoff Report klagen som arkivert av en 8220convicted securities fraudster8221. Personlig følte jeg at den negative vurderingen var rettferdig spill og veldig godt skrevet. Uansett om denne personen er en forbrytelse, gjør han en bemerkelsesverdig sant uttalelse med angivelse av det opplagte, noe system som hevder at 99,6 nøyaktighet er definitivt en svindel. Profitunity hevder også en 8220Holistisk tilnærming8221 til handel. Hva er en helhetlig tilnærming Den siste tiden noen tok en helhetlig tilnærming til meg, var på et dyrt helse-spa hvor jeg ble snakket inn i en urte-enema. Jeg kan fortsatt ikke tro at jeg har betalt 185 for å ha en samling av kaffegrunn, urter, rotkstrakt og juice pumpet inn i kolon. Profititet hevder at 8220forstå deg selv fra innsiden er det som gjør en forskjell i vellykket handel og investering.8221 Det høres sikkert bra ut. Jeg er bare ikke så sikker på at forståelse meg selv er like viktig for å forstå grunnleggende økonomi og om et selskap driver lønnsomt eller tap. Personlig vil jeg gjerne holde den holistiske mumbo jumbo inni mitt psykiaters komfortable kontor. Det som egentlig vil være hjelpsomt er å vite om Janet Yellen skal heve priser i løpet av det neste Fed-møtet, eller om hveteoppdretten kommer inn over eller under avlingerapporten. I mitt forslag Det er en ting jeg har lært i de siste par årene med å skrive omtaler om handelspedagoger8230.Det er noen virkelig whacky teorier der ute. Massevis av såkalte PhD8217s har presentert en rekke teorier om hvorfor markedene stiger og faller. Noen hevder det på grunn av bevegelsene til planeter og himmellegemer. Andre hevder at et sett med hemmelige koder er skjult i Bibelen, og de forutsier nøyaktig hvor alle markeder beveger seg, men andre hevder at Illuminati eller Freemasons har kontroll over finansmarkedene. Sier jeg at Profitunity er en bedrageri. Men det jeg prøver å formidle er at Chaos Theory, i hvert fall i sammenheng der Bill Williams søker, har liten verdi. Den harde og kalde sannheten er at verken Bill eller Justine kan produsere en kontrollerbar oversikt over å generere fortjeneste fra handel. Bill og Justine er sikkert hyggelige folk, og jeg tror at de ikke er i virksomhet for å skade folk. Men kristne forskere er også veldig hyggelige mennesker, og de er ikke i virksomhet for å skade folk. Men deres teori om å overgå moderne medisin til fordel for bønn og faste er veldig merkelig. Jeg vet ikke om deg, men hvis jeg har en svulst som vokser i magen min, vil jeg ha hjelp fra en doktorgrad med en oversikt over at jeg har fjernet svulster og ikke en doktor for å se mønstre av Jesus på hundens rumpe. Takk for at du leste. Håper jeg ikke fornærmet noen lesere med min referanse til Jesus som vises på butt av en hund. Vennligst don8217t glem å legge igjen en kommentar nedenfor. Og hvis du har hatt en positiv opplevelse med å jobbe med Bill eller Justine, ville jeg elske hvis du ville dele historien din. Hei rtchoke 8230 rettferdig spørsmål. Jeg mottok tilbud om å jobbe for en stor internasjonal bank med hovedkontor i Hong Kong som selger BG8217 til store selskaper. Min inntekt var 10 ganger den 60 årlige avkastningen på et 100K-konto. Jeg gjorde det i 5 år og pensjonert 8230 og ikke i USA. Neste spørsmål du vil spørre er hvorfor gikk du i pensjon Jeg fikk en våkne samtale, familien var viktigere enn å bo på hoteller og fly og flyplasser. Stem opp -1 Stem ned Svar 7 måneder 25 dager siden 8220What han sier om 99.6-nøyaktigheten, er nøyaktigheten av datamaskinene som genererer signalet, ikke nøyaktigheten av signalet itself8221 Hva betyr det enda at datamaskinene dine er 99.6 gode til å sette prikker på et diagram, men at de prikkene ikke betyr noe Oh, og som de andre jeg også ring BS på 822060 returnerer du et år8221 krav. To av de største investorene i alle tider, Icahn og Buffett, oppnådde henholdsvis 30 og 20, og du gjorde 60 Og på toppen av alt, stoppet du fordi 8230 hva 8230 du kjedde Hahahaha. Nei, egentlig, hahahaha. Stem opp 2 Stem ned Svar 7 måneder 25 dager siden I all alvor vil en 60 avkastning på en 100K-konto ikke bli duplisert på en multi-billion dollar konto 8230 på grunn av en svakere avkastning. Stem opp 0 Stem ned Svar 7 måneder 25 dager siden Ditt svar gjør meg nå nysgjerrig. Nå er alt dette basert på min begrensede kunnskap om ditt svar. Så hvis du ikke har noe imot et spørsmål: Hvis du gjorde 60K (100K 60) x 5 eller 300K i 5 år som er 1,8 millioner ikke en milliard. Så vi kan si etter skatter og utgifter du lagret 1M. Jeg vil tro at det handler om et daglig diagram, et 100K-konto vil være i stand til å skape en 1M-konto. Du fortsetter å legge inn i RL-tråden, hvordan det er en svindel, og han mister bare penger. Så hvorfor ikke handle den 1M-kontoen og gjør hellip Les mer raquo Stem opp 2 Stem ned Svar 7 måneder 25 dager siden Hei Rob 8230 Først og fremst 8230 Jeg godkjenner ikke Profitunity. Jeg er sikker på at det har vært endringer de siste 15 årene. Med det som ble sagt for 15 år siden, handlet jeg Profitunity-metoden. I dag ser jeg metoden på nettet med gratis nedlastinger, slik at ingenting blir solgt her. Williams lærte bare om daglige diagrammer for Futures valutaer, notater og obligasjoner, indekser, metaller, korn, kjøtt og New York softs. Omtrent 3-4 bransjer per dag som dekker alle disse instrumentene. Analyse og plassering av handler med megler tilbake tok da ca 2 timer daglig. Fortjeneste hellip Les mer raquo Stem opp 0 Stem ned Svar 7 måneder 25 dager siden En morsom cynic. Hvordan fungerer det for deg Stem opp -3 Stem ned Svar 7 måneder 25 dager siden Du handlet daglig diagrammer i 2 år, som jeg antar ikke genererte mange handler. Statistisk vil det alltid være noen lønnsomme i 2 års periode, bare ved tilfeldighet når man handler daglige diagrammer (sier manchetten er det sannsynligvis par prosent sjanse). Du er bare tilfeldigvis den heldige. Jeg har testet meg mange handelsmetoder ved hjelp av min egen programvare, og de fleste av dem hadde lønnsomhetsperioder, men på lang sikt (5-10 år) var nesten alle ikke bedre enn tilfeldig handel. Berømte dagpennestenger av Nial Fuller (velkjent markedsfører) hellip Les mer raquo Stem på 1 Stem ned Svar 7 måneder 25 dager siden Du er en idiot. Bill Williams er ikke forfatteren av de andre 3 bøkene. Og jeg antar at du ikke er en vellykket handelsmann fordi du er for opptatt med å skrive vurderinger av andre people8217s produkter og tjenester. Stem opp -5 Stem ned Svar 7 måneder 20 dager siden Han er forfatteren til de bøkene. Vennligst les hans biografi. Takk for din kommentar. Stem opp 1 Stem ned Svar 7 måneder 20 dager siden Hvem annet enn en venn eller shill ville gjøre slike kommentarer. Du gir ingen nyttig informasjon som er nyttig om Bill Williams eller noe bevis. Emmett gjennomgang er feil. Du synes bare å være sint, han fikk en dårlig anmeldelse, som skriker Shill. Stem opp 1 Stem ned Svar 7 måneder 20 dager siden Bill Williams skrev 2 bøker om Trading Chaos, en tredje som heter New Trading Dimensions, og hans siste fjerde bok som heter Traders Feilsøkingsverktøy. Stem opp 0 Stem ned Svar 7 måneder 20 dager siden wpDiscuz Best Trading Systems 27. august 2015 22 Kommentarer Today8217s Review er Jasen Baker av B12 Trader Hva er hellip 27 mai 2015 22 Kommentarer Oil Trading Group82306 måneder senere. I løpet av desember 2014, tilbyr jeg hellipThe Profitunity Home Study Program et omfattende åtte-ukers studieprogram laget for å hjelpe deg med å lykkes med å handle aksjer, obligasjoner, futures og Forex markeder. The Profitunity kurset er fylt med velforsket, fascinerende nytt materiale og våre tidsraffinerte handelsmetoder, som vil orientere deg på din vei mot handelssuksess. Vår kombinasjon av Study Manuals, Daily DVD video instruksjon, Tips Sheets, Trading Partners, og proprietære psykologiske treningsverktøy, gir deg en flerdimensjonal pedagogisk opplevelse. Introduksjon til kurs, lyd og video. Fra kaos til kosmos til kontanter. Hvorfor teknisk analyse virker ikke og hvorfor Chaos gjør det. Den Mighty Alligator Lær hva Alligatoren er og hvordan du velger hvilket marked og hvilken tidsramme du vil handle. Lær den første vise mannens signal og hvordan du bruker den som en motstandsoppføring. Profitities Awesome Oscillator og den andre Wiseman Signal Lær hvordan du leser tomorrows Wall Street Journal. Forstå hvordan du bruker Fractal Signals i trending og non-trending markeder. Den tredje Wiseman Signal. Teknikker for å plassere stopp som vil maksimere fortjenesten din. Lær også omvendt pyramidteknikk for å gi størst avkastning. Setter alt sammen, Profitity Staff går over diagrammer og diskuterer oppføringer, utganger og strategier. Last ned fra lastet opp ul. toa6qj4cwe ul. to8uaib1j1 ul. to8q6rf4gr ul. to0is55h5z ul. toj14fa9ok ul. top5amog2h ul. tofy8x1hul ul. top7mghceb ul. tok7m38xxd ul. to90ja5avu ul. toz58pr5hr ul. tow7w4p0bv ul. to3ti9cn36 ul. tojzxx69if ul. to9h8wwpen ul. to9h8wwpen ul. to25cvrdru ul. tocy12xm4p ul. tofzb7ddrh ul. to6edhkra7 ul. to2kizwxx3 ul. to2hshqpv9 ul. tozrxfzque ul. topbw2ud89 ul. to2l81jcav ul. tolzutp9sv ul. topklrk4nw ul. toxmbi5dvt vennligst bruk vår henvisning link for å registrere deg lastet opp og la oss beholde i live

No comments:

Post a Comment