Wednesday 1 November 2017

Topp 10 Alternativer Tradere


Top 10 Option Trading Blogs. There er noen gode handelsblogger der ute i disse dager, og antall bloggere ser ut til å være raskt voksende. Det er noen bloggere som jeg leser med jevne mellomrom. Disse gutta er crme de le crme av alternativ bloggere som gi god markedsanalyse, handelsideer og pedagogiske innlegg jeg ønsket å sette sammen denne listen over topp 10 alternativ handelsbloggere som en ressurs for andre handelsmenn å bruke Noen av disse du kanskje har hørt om, noen kan være nye for deg jeg har skapt listen basert på en rekke faktorer, inkludert hvor nyttig jeg finner sine blogger og deres generelle popularitet. Sjekk dem ut og gi meg beskjed hvis du tror jeg har savnet noen. De fleste av disse gutta er på Twitter, og jeg har satt opp en liste hvor du kan følg dem.1 Alternativ Pit Mark Sebastien. Option Pit drives av Mark Sebastian, en tidligere markedsfører på både Chicago Board Options Exchange og American Stock Exchange Option Pit er en fantastisk ressurs for opsjonshandlere og blogemner fokusere al Ot på underforstått volatilitet, slik at du kan forstå hvorfor jeg liker det. En av de store tingene om Option Pit er at det er nytt innhold ganske mye hver dag, og det er alt av høy kvalitet. Mark er også en vanlig på CNBC Jeg besøker dette nettstedet hver dag .2 Alternativer Hawk Joe Kunkle. Options Hawk er et annet alternativ trading site som har et stort fokus på handel implisitt volatilitet Joe Kunkle er mannen bak Options Hawk merkevaren og mens han ikke posterer på sin blogg så regelmessig som noen andre i denne listen Når han gjør innlegg, er det alt super informativt med mange handlebare ideer. Han er veldig responsiv hvis du har spørsmål, men ikke ta det som en lisens for å bombe ham med spørsmål. 3 Sheridan Option Mentoring Dan Sheridan. Sheridan er Sheridan Godfaren av opsjonsutdanning og har vært i bransjen lenger enn stort sett alle. Virkelig kjenner hans ting og gir flott, gratis innhold på bloggen. Det er også mange av hans videoer på CBOE-nettsiden, hvis du har tid til å sjekke dem Du vil ikke angre på det.4 Lazy Trader Lazy Trader. Lazy Trader er en super fin fyr. Hans blogg er fylt med handelsrelaterte tips om emner som psykologi, pengehåndtering og risikostyring. Han legger også inn sine handler på nettstedet og gir en oppdatering på hvordan de utfører hver helg. Han fokuserer hovedsakelig på kredittspreads og jernkondorer, men har også mye informasjon om andre strategier. Jeg gjorde et gjestepost for Lazy Trader en gang som du kan sjekke ut her.5 Alternativ Alpha Kirk Du Plessis. Kirk fra Option Alpha er gå til fyren for nybegynnere som ønsker å lære opsjonshandel Hans blogarkiv og ressursavdeling er omfattende og fylt med spennende godbidder. Han handler rent kredittspread, jernkondorer og nakne putter og calls.6 Stabile alternativer Kim Klaiman. Steady Options, drevet av Kim Klaiman med bidrag fra Mark Wolfinger, er et flott sted å besøke hver uke eller så. Store artikler om må lese emner.7 Investere med alternativer Steven Place. En annen god nettside til vi sitte på ukentlig basis Investering med opsjoner grunnlegger Steven Place er en flott lærer om å bringe komplekse emner inn i et lettforståelig format. Blogginnlegg er informativ og er flott for mellomstore handlere eller nybegynnere som ønsker å utvide sin nåværende kunnskapsbase.8 VIX og Mer Bill Luby. While teknisk ikke en ren alternativer trading blogg, VIX og More er nummer én ressurs på alle ting volatilitet. Enhver alternativ trader verdt hans salt trenger å ha en solid forståelse av volatilitet Jeg har lært mye av innleggene jeg har les så langt og kan ikke vente å dykke inn i resten av dem.9 Den blå collar investoren Alan Ellman. Alan Ellman fra The Blue Collar Investor er trolig den fremste ekspert på dekket samtaler. Han har skrevet 5 bøker som har gode anmeldelser på Amazon Allan er veldig populær blant risikovennlige investorer som ser på alternativer som en måte å generere en stabil, lav risiko inntekt. Ingen sprø høyflygende handler her, bare solid råd for langsiktige investorer.10 Sassy O Rachel Shasha. Rachel fra Sassy-opsjonene gir gode markedskommentarer og handelsideer, absolutt verdt å lese hver uke. Så det er mine Top 10 Option Trading Blogger, jeg er sikker på at dette vil skape ganske mye kontrovers som ligner på mine Top 25 Traders på Twitter-innlegg Gi meg beskjed i kommentarfeltet hvis du tror jeg savnet noen. Husk å dele dette innlegget på Twitter, Facebook og Google Plus ved hjelp av knappene til venstre. Husk å sjekke tilbake til bloggen regelmessig over neste noen uker som jeg vil annonsere en leserkonkurranse med massevis av kule gavekort snart. Relaterte innlegg. Det er min daglige mest hver eneste dag bare for å lese hans tanker om dagens markedsforhold. Det er bare den ene artikkelen om dagen, men fyren Det er veldig bra å oppsummere alt som skjer rundt om i verden, og han kaller det alltid som han føler at det er, enten Bullish, Bearish eller Neutral, uten sukker koding eller sikring av sitt språk. Veldig smart trader og modig blogger. Det er en bra takk Lazy Trader Jeg forstod ikke at han postet hver dag. Veldig takk for dem. Ingen bekymringer Alan, håper det hjelper deg. Opptak Trading sier. Veldig innsikt Når du skriver innhold, må vi tenke på hva andre vil like å se et nytt alternativ trading tipping nettsted som er oppdatert, hold tipsene jeg har abonnert via e-post, så dårlig være tilbake. TOP 10 TREKKER AV SUCCESSFUL OPTION TRADERS. Har du noen gang lurt på hva som setter de beste alternativene handelsfolk bortsett fra amatører Hvorfor er det at enkelte handelsmenn kan konsekvent overgå uansett hva markedscyklusen nedenfor er en liste over de 10 beste egenskapene til vellykkede opsjonshandlere. De er riktig kapitalisert. En svært vanlig feil for nybegynnere handler ikke riktig kapitalisert. Nybegynnere ser kraften av innflytelse alternativ handel tilbud og tror de kan slå 2000 til 20.000 i løpet av noen uker Før de vet det, et par tapende handler har helt tørket ut sin hovedstad Jeg må innrømme at jeg også var skyldig i dette jeg var l iving i Grand Cayman og hadde nettopp startet opsjonshandel Jeg tror i mine første 6 måneder jeg brøt omtrent hver handelsregel mulig. Jeg hadde et par små stillinger i det australske aksjemarkedet, det ene et verktøy og den andre en REIT eiendomsinvestering tillit Begge disse stillingene hadde lav beta, noe som betyr at aksjene ikke beveget seg så mye som det generelle markedet. Så, ved mangel på kunnskap og forståelse trodde jeg at jeg ville selge noen anropsalternativer på hoved ASX-indeksen for å sikre og beskytte min lange stillinger Jeg forstod selvsagt ikke at nettoeksponeringen min var nå veldig kort da de korte anropene lett oppveide mine beholdninger. Sikkert nok markedet rallied, jeg nektet å innrømme min feil og ta min tap og håpet og ba om at stillingen ville komme tilbake min vei Neste ting du vet, min hovedstad har blitt helt utslettet, og jeg måtte sende penger via Western Union og få min bror til å sette inn pengene i kontoen min neste dag. Ikke en stor opplevelse for meg, men en som jeg sikkert har lært fra. De har lav risikofaktor Et annet viktig aspekt ved vellykket opsjonshandel har lav toleranse for risiko De beste alternativhandlerne vil kun handle når det er et lavrisiko høyt belønningsscenario De vil ha oddsen skje i deres favør så langt som mulig. Det beste alternativet handlerne vil ikke prøve å slå hjem løp med hver handel. De handler kun når markedet gir en mulighet En kvalitet som alle store handelsmenn har, er tålmodighet Vellykkede investorer vil bare gå inn i handler når oddsen er stablet i deres favør. De ville hellere være huset i stedet for den gjennomsnittlige fyren på gata som prøver å vinne store. De er fokusert på det større bildet og er villige til å vente og har tålmodighet til å bare handle når den rette muligheten gir seg noe. av de beste handelsmenn snakker ofte om å sitte i tomgang og bare se på markedene og venter på den perfekte tiden til å handle. Amatørinvestorer finner det veldig vanskelig å ikke handle og en blir fanget av alle de røde og grønne tallene på skjermen og føler at de går glipp av handlingen Kan du tenke på tider i din handel når du har opplevd dette Er du i stand til å sitte på sidelinjen og bare se på markedet uten å hoppe in. Kjenne hvilken syklus markedet befinner seg i, er nøkkelen til å vite når du skal handle, og hvilke bransjer som skal skape Den beste ressursen hvis du har funnet for å vite hvilken syklus markedet ligger i, er Investors Business Daily. Hver dag publiserer de en Big Picture-artikkel som sier om markedet er i en bekreftet opptrend, opptrenden er under press, eller hvis han er i korrigering, har jeg funnet dem å være utrolig innsiktige, og du vil gjøre det bra å følge deres råd. Deres råd er bare å kjøpe sterke aksjer når markedet er i en bekreftet opptrinn og dette har vært en tidstestet metode for utmerkelse på markedet. Mens det fortsatt er mulig å tjene penger på den lange siden mens markedet er i korreksjon, blir oddsene stablet mot deg og du vil Jeg vil bare kjøpe ledende aksjer som de i IBD 100.De har en handelsplan Før du åpner en konto, bør alle ha en handelsplan. Dette burde ikke bare være noe i hodet ditt heller, du må skrive det ned av. skriver det ned, det er klart definert og du kan når som helst henvise til det. Det vil også være mer ekte hvis du skriver det ned, og du vil være mye mer sannsynlig å holde fast ved det. Som noe i livet, for å lykkes du må ha en plan og tenke gjennom ting i stedet for å bare flytte ved setet på buksene dine. Da jeg først begynte å handle, ville jeg bare plassere tilfeldige handler basert på hvordan jeg følte på det tidspunktet da jeg satte på et oksekalloppslag, da Jeg prøver å forkorte aksjer som jeg trodde var over verdsatt, og da skal jeg gjøre volatilitetshandler. Det var unødvendig å si at jeg ikke var veldig vellykket i løpet av denne tiden. Mens noen av mine handler var vinnere, var det som om jeg tok ett skritt fremover og 2 trinn tilbake Alle de store handelsmenn har en klart definert trading pl en Dette er avgjørende for din suksess som en nybegynneroptimalist. De har en risikostyringsplan. Bare handle hva du har råd til, ikke risikere penger du ikke har råd til å miste Trade defensivt, heller enn å tenke på hva du kan gjøre hver gang du gjør en handel du bør tenke på worst case-scenario Hva kan du miste og hvordan du skal håndtere posisjonen hvis ting går dårlig Begynnerhandlere har problemer med å få tak i hvor mye du skal risikere for hver handel Når du starter med å gjøre det ikke ønsker å ha 90 av kapitalen bundet opp i en handel En ting for nybegynnerhandlere å vurdere er å dele din handelskapital i halvparten, plasser halvparten i en rentebærende konto og bruk resten til å handle Denne måten, uansett hva som skjer, Du vil aldri miste all din kapital En annen god risikostyringsregel er å sette en fast prosentandel av kapitalen som din risiko per handel. En vanlig metode ville være å sette 5 som maksimal kapital til risiko per handel, men for nybegynnere kunne du til og med gjøre det lavere Når en handel er plassert må du fortsette å overvåke risikonivåene. Du kan ikke bare ha et sett og glemme politikk, du må holde deg på topp posisjoner og din samlede porteføljepris. Å ha en risikostyringsplan er avgjørende for å lykkes som handelsmann og noe som bør gjøres før du begynner å handle. Alle ønsker å gjøre en god handel og tjene mye penger, men du bør aldri ta risikostyring for lite. Hvilke risikostyringsregler har du i din handelsplan. De kan kontrollere Emotions Options trading er en utrolig følelsesmessig reise og en som du ikke fullt ut kan sette pris på før du har dine egne hardt opptjente penger på linjen. De beste handlerne kan styre sine følelser, ikke bare når tider er dårlige, men sannsynligvis enda viktigere når tider er bra Etter min erfaring, og jeg er sikker på at dette er det samme for de fleste handelsmenn som begynner, har noen av mine største tap kommet når min tillit har vært høy. De beste handelsmenn kan holde egoet deres ute Ation og kan holde seg jordet selv midt i enorme vinnende striper. Når en av deres bransjer viser seg å være en taper, er de i stand til å innrømme at de hadde feil og lukkede handel. Store handelsfolk blir aldri knyttet til en handel eller en bestemt aksje En dårlig handel kan vise seg å være ok, men å holde fast ved dine forhåndsdefinerte handelsregler er avgjørende. Du kan være 100 rett på en bestemt handel, men du må også ha riktig timing. Hvis timingen er slått av og Din handel bryter ditt stoppested, du bør alltid holde fast ved dine handelsregler og holde dine følelser ut av det. De blir utroligt diskuterte Vellykket opsjonshandel tar mye disiplin Begynnervalgshandlere kan finne det utrolig vanskelig å bare sitte og vente på en god mulighet til å handle. Å vente på de rette mulighetene kan bety at du ikke handler for en stund, men handler ut av kjedsomhet eller spenning er en av de verste ting du kan gjøre. Å ha penger og en risikostyringsplan er o nei, men for å være en vellykket handelsmann må du ha disiplinen til å holde fast ved det. Du trenger også disiplin for å holde fast i de typer handler du lykkes med, og ikke starte handelsstrategier som du ikke er ekspert på. De er fokusert For nybegynnere valghandlere er det veldig enkelt å bli båret bort og bli begeistret av alle de grønne PL-tallene på kontoutskriften. Å holde et nivåhodet er viktig Å være fokusert kan også være vanskelig når det er så mye nyheter på markedene og så mange eksperter, hver med en annen oppfatning Det viktigste er å holde fokus på målene dine, handelsstrategien og reglene dine. Ikke prøv å kopiere noen andres forretninger eller gå imot handelsreglene bare på grunn av noe som Jim Cramer sa Få å kjenne deg selv som en handelsmann også, jeg har hatt noen perioder da jeg ikke var fokusert og som førte til noen store tap jeg nå kan gjenkjenne disse periodene, og jeg vet at det er tider da jeg virkelig trenger å refokusere mine energier og re se min handelsplan Hvis du finner deg selv å miste fokus, eller bli for distrahert og stresset med alt som skjer, kan det være et klokt trekk for å lukke alle dine stillinger og ta pause for en stund. Noen ganger er det den beste medisinen og vil tillate du skal komme tilbake med et klart hode, mer avslappet og mer fokusert. De er forpliktet Alternativer trading tar mye engasjement Hver gang du har dine hardt opptjente penger i fare, bør du prøve å få mest mulig ut av investeringsstrategiene dine og kontrollere risikoen Du må være på toppen av spillet hele tiden. Når du slutter å være oppmerksom på markedet, vil du bli brent. Ikke bare trenger du å holde øye med handelsprestasjonen din, du må holde deg oppdatert av dagens nyheter, markedssykluser og investeringsutsikter Noen av de store ressursene jeg bruker, som tillater meg å holde seg oppdatert på markedene og ta opp minst mulig tid inkluderer. Alpha Trends Brain Shannon fra er en markedsguru og forfatter av en av de 10 beste handelsbøkene som er skrevet. Teknisk analyse ved hjelp av flere tidsrammer. Brian gjør en gratis videoanalyse av markedene et par ganger i uken. I de første 5-10 minuttene går han gjennom nåværende tilstand på det generelle aksjemarkedet og ulike markedsindekser Se denne videoen tar bare noen få minutter hver uke, men du vil motta ekspertanalyse på markedet fra en forhandler med 17 års erfaring. Senere i videoen går Brian gjennom eksempler på spesifikke aksjer av interesse som kan være en god kilde til trading ideas. IBD Investors Business Daily er nyhetstjenesten markedsførere bruker Det tar bare et minutt hver dag å lese sin Big Picture artikkel for å se hvilken syklus markedet er i, samt hvordan noen av markedsledende aksjer har vært utfører i det siste IBD er oppført som det 4. besøkte nettstedet av Charles Kirk of The Kirk Report. Hvis du er en nybegynner, velger handelsmannen og finner deg i strid med forpliktelsen som kreves for å holde deg oppdatert med markedet, eller finner du lider av overbelastning av informasjon, prøv disse 3 sidene. Du vil kunne få meninger fra flere eksperter, og det tar deg mindre enn 10 minutter om dagen. De har testet deres strategi. Backtesting er en nøkkeldel Utvikling av handelsplanen Dette innebærer å evaluere din handelsstrategi mot markedets historiske ytelse for å sjekke fortidens ytelse. Selvfølgelig garanterer tidligere ytelse ikke fremtidig ytelse, men det vil i det minste gi deg en ide om hvordan strategien din har utført i forskjellige tidsperioder og markedsforhold Den gjennomsnittlige investor kan ikke ha mulighetene til å kjøre disse beregningene alene, men det finnes en rekke programvareleverandører der ute som kan utføre backtesting. I tillegg har de fleste meglere som TD Ameritrade backtesting programvare som er fri for kontoinnehavere Backtesting lar deg evaluere fordelene og ulemperne i strategien din og gir også mulighet for forbedring eller justering av strategien. Men noen ting du bør vurdere er. Pass på at du bruker en passende tidsperiode Hvis du tester en lang eneste strategi mellom 1995 og 2000, vil du sannsynligvis få noen svært gunstige resultater. Den samme strategien kan ikke har utført så godt mellom 2007 og 2009 Det er en god ide å teste en strategi over en lengre periode. Ta hensyn til sektorer Hvis handelsstrategien din er utelukkende fokusert på en bestemt sektor, bør din backtest-prøve tas fra den sektoren. Men i alle andre tilfeller er det best å bruke en stor utvalgsstørrelse fra alle sektorer. Ta hensyn til provisjoner provisjoner kan alvorlig ødelegge avkastningen din, så du må justere for denne utgiften, spesielt hvis strategien innebærer hyppig trading. Past ytelse kan ikke være en god guide til fremtiden Mens den valgte strategien kan ha fungert tidligere, er det ingen garanti for at det vil fungere i fremtiden. En god idé er å handle i papir for en måned eller to, bare for å sikre at straten din egy jobber fortsatt i det nåværende miljøet. Noen gode ressurser for backtesting kan bli funnet på og Selv om jeg ikke har brukt disse ressursene personlig, kommer de sterkt anbefalt fra andre bransjepersonell. Så, det er mine topp 10 egenskaper for vellykket valghandel, hva tror du Kan du tenke på andre viktige egenskaper som kreves for vellykket investering. Skrevet av noen som har observert suksess, men aldri opplevd det riktig eller opplevd det marginalt. Dette er nesten akkurat som listen jeg skrev for meg selv da jeg analyserte hvorfor jeg var ikke gjør så godt som jeg ville Det er logisk fornuftig, men deler av det er ikke mulig å følge uten store endringer i traderens tro. For eksempel følger tålmodighet troen Tålmodighet kan ikke trekkes ut av rumpa eller vilje til eksistens Men, Som forfatteren sier nøyaktig, er tålmodighet viktig for å lykkes. For å være en vellykket handelsmann på lang sikt visste jeg at jeg måtte være disiplinert som det står over. Men disiplin begynte ikke å begynne skjer konsekvent til jeg trodde jeg må være disiplinert Da jeg så det som den eneste veien til suksess, begynte jeg å gjøre det. Det bedre spørsmålet om at noen bare begynte, er hvordan kan jeg komme til å tro på mitt hjerte at jeg må være disiplinert. Hva trenger jeg å tro for å få tålmodighet Hva må jeg tro på for at toleransen min for risiko for å bli lav Hvor kommer følelser fra, og hvordan må jeg tenke for å begrense deres innflytelse på mine beslutninger? Så styrker de troene så at du blir som den vellykkede handelsmannen som er karakterisert ovenfor, ikke gjennom disiplin eller intensjon, men gjennom naturen. Herr Anant Patole sier. Her er jeg fra India, jeg vil lære Option-Trading og handel i det indiske markedet, kan du veilede meg takk en mye.3 av de beste handlerne Alive. While alle investorer må handle, en handelsmann av yrke ikke teknisk gjør investeringer Ifølge Benjamin Graham en grunnleggende far til verdien investeringen bevegelse, en investering må love sikkerhet prins ipal og en tilstrekkelig avkastning Investorer tar informerte beslutninger etter omhyggelig analyse av forretningsmessige grunner i et selskap Traders, derimot, bruker teknisk analyse for å plassere innsatser utviklet til profitt på kortvarig markedsvolatilitet. I begynnelsen av 2000-tallet var det ikke uvanlig for folk å slutte med jobben, tømme sine 401 k planer og aktivt handle for å leve fra hjemmet sitt. Fueled av massive aksjemarked og eiendomsbobler, var det vanskelig å tape penger. Denne gullalderen er imidlertid kommet og borte Året 2007 brakte med seg en global lavkonjunktur og etterfølgende spredning av finansregulering. Høyfrekvent handel utført av datamaskiner som kjører utrolige komplekse algoritmer, står nå for mellom 50 og 70 av handelsvolum på en gitt handelsdag. Tradere mister ofte store biter av penger i løpet av en enkelt dag med handel, i håp om at deres gevinster vil kompensere sine tap over tid De må også overvinne betydelig høyere transaksjon kostnader og konkurranse med super-datamaskiner Mens kortene er stablet mot handelsmenn generelt, er det en håndfull handelsmenn med nok hjerner, dristighet og kapital til å ta imot oddsen. Paul Tudor Jones 1954-Present Grunnleggeren av Tudor Investment Corporation, en 12 milliarder hedgefond Paul Tudor Jones gjorde sin formue til å kortslå 1987-børskrasjen Jones klarte å forutsi den multiplikasjonseffekten porteføljesikringen ville ha på et bjørnmarked Porteføljesikring, et populært risikostyringsverktøy, innebærer å kjøpe indekssett for å senke en s porteføljerisiko Således vil flere og flere investorer i et bjørnmarked velge å ansette sine put-opsjoner og kjøre markedet ytterligere. Jones-beten betalte seg stort på Black Monday 1987, han var i stand til å tredoble sin kapital fra sine korte posisjoner Jones er verdt rundt 3 6 milliarder kroner i dag og driver for tiden sitt hedgefond. George Soros 1930-nåværende George Soros er uten tvil den mest kjente handelsmannen i historien til virksomheten, kjent som The Man Who Broke Bank of England I 1992 gjorde Soros omtrent 1 milliard i et bud som det britiske pundet ville avskrive i verdi. På den tiden hadde pundet blitt introdusert i den europeiske ERM-kursen - en valutakursmekanisme utviklet for å behold sine noterte valutaer innenfor et sett med definerte parametere for å øke systemisk finansiell stabilitet Med hjelp av sine medarbeidere i sitt hedgefond, registrerte Quantum Investment Fund, Soros at pundet ikke var fundamentalt sterkt nok til å bli i ERM, og bygget opp en kort posisjon på 10 milliarder kroner Soros er for tiden verdt en tilnærmet 19 milliarder kroner, og er pensjonert. John Paulson 1955-Present Praksis av noen for å utføre den største handel noensinne, gjorde John Paulson sin formue i 2007 ved å forkorte eiendomsmarkedet med vei for det obligatoriske markedet for obligasjonsforpliktelser Paulson grunnla Paulson Co i 1994 og var relativt ukjent på Wall Street - det vil si opp til finanskrisen som begynte i 2007. Foreseeing eiendomsboble i fast eiendom, Paulson s midler gjorde en rapportert 15 milliarder i 2007, mens Paulson selv pocketed en ryddig 3 7 milliarder For å tjene stupendously mens verdensøkonomien forskjøvet, Paulson kom under sterk undersøkelse av den amerikanske føderale regjeringen i løpet av denne tiden I dag, Paulson fortsetter å styre Paulson Co og er verdt rundt 11 milliarder. Bottom Line Jones, Soros og Paulson har alle en ting til felles. De mest lukrative handler var høyt leveranserte shorts. Interessekonflikten er tydelig. Traders har alle incitament til å tjene penger på en Ubalansert finansmarked ofte på bekostning av alle andre markedsaktører. Videre har deres handlinger en tendens til å forlenge og forverre den opprinnelige økonomiske ubalansen, noen ganger til punktet for fullstendig og total markedsmislighold. Bør de ha denne kapasiteten. Det er for lovgivere å bestemme. 1 Et statistisk mål for spredning av avkastning for en gitt sikkerhets - eller markedsindeks. Volatilitet kan enten måles. En handling th e US Congress gikk i 1933 som Banking Act, som forbød kommersielle banker å delta i investeringen. Nonfarm lønn refererer til hvilken som helst jobb utenfor gårder, private husholdninger og nonprofit sektor Den amerikanske Bureau of Labor. The valuta forkortelse eller valutasymbol for Den indiske rupee INR, indiens valuta Rupee består av 1. En første bud på et konkurs selskaps eiendeler fra en interessert kjøper valgt av konkursfirmaet Fra et basseng av tilbudsgivere.

No comments:

Post a Comment